Veelgestelde vragen

Glazenwasser-Online is een onderdeel van de Haverkamp Groep. Haverkamp zorgt al sinds 1973 voor schone ramen in Enschede (waar het ook gevestigd is) en tot ver daarom heen. Klanten van Haverkamp zijn zowel particulieren als bedrijven, stichtingen, woningcorporaties of VvE’s; eigenlijk iedereen dus. Met eigen hoogwerkers en klimmateriaal kan vrijwel ieder complex gewassen worden.

Haverkamp Groep heeft gekozen voor deze webshop om het bestellen van uw glazenwasser 24/7 een stuk gemakkelijker te maken. Het daadwerkelijk wassen en de kwaliteit is niet veranderd, maar anno 2020 wil je toch wel een glazenwasser laten komen wanneer het jou uitkomt?!

Ja zeker. Kies tijdens het bestellen voor de optie “Dakgoten reinigen” bij extra’s.

Let op: we halen de dakgoten leeg. Dus blad/takken etc halen we eruit zodat het water weer soepel doorloopt. We reinigen niet de boeidelen (dus waar de dakgoot zit ingebouwd). Dat kan wel, maar niet via een online bestelling omdat het vooraf niet is in te schatten hoeveel werk het is. Als u ons een mailtje stuurt met uw adres kunnen we wel een inschatting maken vooraf en alsnog combineren met de glasbewassing/dakgoten reinigen.

Tegenwoordig kun je alles online bestellen. Dus waarom ook niet jouw glazenwasser? De grootste voordelen;
– glazenwasser komt wanneer het jou uitkomt;
– geen gedoe met betalingen achteraf;
– binnen 24 uur je ramen schoon;
– op ieder moment te bestellen.

Bestellen kan door adres en contactgegevens in te vullen. Verder vragen we je wanneer het jou het beste uitkomt dat we langskomen en welk dagdeel jouw voorkeur heeft (’s morgens of ’s middags). Daarna kun je extra opties toevoegen zoals ‘dakgoten reinigen’ of ‘kozijnen schoonmaken’. Vervolgens kun je online betalen. Je krijgt een bevestiging via mail en je ziet ons op het afgesproken moment verschijnen.

Let op! Er is geen mogelijkheid om contant te betalen. De bestelling moet betaald zijn via iDeal om je geplande afspraak definitief te maken.

Direct bestellen kan hier!

Wij werken in het postcode gebied van Enschede, Hengelo, Haaksbergen, Borne, Delden en Almelo.

Woon je vlakbij, maar val je net buiten dit gebied? Neem dan gerust contact met ons op voor de mogelijkheden. Bel ons op 053 – 434 04 04.

Tussenwoning

Een tussenwoning is een (rijtjes) woning die aan voor en achterkant gewassen moeten worden. Ook in het geval van een hoekwoning waar geen ramen aan de zijkant zitten kun je kiezen voor de optie tussenwoning.

Hoekwoning

Een hoekwoning is een woning die aan 3 zijdes gewassen moet worden. 2 onder 1 kap woningen vallen vaak ook onder de categorie hoekwoning.

Vrijstaande woning

Een vrijstaande woning is een woning waar alle zijdes rondom van gewassen moeten worden.

Twijfel je over het type huis wat je hebt? Via de pagina Ander type woning kan je het contactformulier invullen. Wij gaan aan de hand van de hand van deze gegevens een prijs voor je bepalen. Het toevoegen van foto’s helpt ons hier ontzettend bij!

In principe proberen wij alle ramen aan de buitenkant van jouw woning te wassen. Het kan voorkomen dat er een raam op hoogte is waar wij met een ladder niet bij kunnen. In de meeste gevallen kunnen alle ramen gewassen worden. De ramen van een eventuele schuur of serre zitten niet inbegrepen bij de introductieprijs. Wil je dat we de schuur of serre mee wassen? Neem even contact op met 053-434 04 04.

Aangezien je direct met iDeal kan betalen, hoef je niet per se thuis te blijven.

Het is wel handig dat je thuis bent wanneer de glazenwasser komt om eventueel toegang tot de achterkant van de woning te verlenen. Mocht je toch niet thuis kunnen zijn? Laat dit dan aan ons weten en zorg dan dat de poort/toegang open is en er geen waakhond los loopt.

Vaak kun je de glazenwasser al online bestellen voor de volgende werkdag. Heb je een spoed opdracht? Bel ons dan even, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen. 053- 434 0404.

Wij maken gebruiken van dagdelen. ’s Morgens tussen 08.00 en 12.30 uur of ’s middags tussen 13.00 uur en 17.00 uur. Aan de hand van de binnengekomen bestellingen wordt een route gemaakt. Wil je per se op een bepaald tijdstip de glazenwasser hebben? Dan plannen we je in buiten de standaard route om. Hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn; deze kosten zijn afhankelijk van jouw locatie. Je kunt je wensen doorgeven via 053-434 04 04.

Wij maken de planning/route een dag van tevoren. Wil je graag je afspraak verplaatsen, laat dit dan zo snel mogelijk weten via 053 – 434 04 04. Dan kunnen wij gaan kijken wanneer we op een ander moment bij je kunnen komen.

Wil je liever thuis zijn als de glazenwasser komt zodat je zeker weet dat het (goed) gedaan wordt? Je kunt dan zelf een glazenwasser boeken op een dag dat het voor jou het beste uitkomt. Dit kan ‘s morgens tussen 08.00 en 12.00 uur of ’s middags tussen 13.00 uur en 17.00 uur zijn. Heb je een spoed opdracht? Bel je ons dan even, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen. 053- 434 04 04.

Je betaalt via iDeal voor het aantal beurten dat je gedaan wilt hebben. Je kunt dus vier keer per jaar vooruit betalen of gewoon per beurt.

In verband met werkveiligheid zijn er bepaalde regels voor het werken met een ladder. Kan onze collega erbij zonder van de ladder af te stappen? Dan kan de dakkapel meegewassen worden. Moet hij van de ladder afstappen? Dan is het in strijd met de Arbo- wetgeving. We kunnen je ramen wellicht wel op een andere wijze wassen (bijvoorbeeld met onze tuckerpole). Dit materiaal hebben we echter niet standaard bij ons.

Mocht je twijfelen of juist zeker weten dat de dakkapel niet gewassen kan worden met een ladder? Door het formulier Extra optie dakkapel wassen in te vullen en foto’s bij te voegen, kunnen wij dit voor jou bepalen!

Geen probleem, we kunnen werkzaamheden vaak op korte termijn nog combineren. Bel/chat/mail ons door welke woningen er nog meer gewassen moeten worden, dan gaan we dat regelen. We kunnen een betaallink verzenden via mail/chat en zo nog last- minute een buurman of buurvrouw toevoegen.

Willen jullie samen bestellen? Dan is het handigst telefonisch; spreken we alles door en plannen we het direct in.

Ja, wanneer je een bestelling plaatst via onze bestelmodule.

Geen zin in? Je kan dan het formulier Extra optie glasbewassing binnenzijde invullen. Met behulp van deze gegevens bepalen wij een prijs. Dit is lastiger werken omdat het moeilijker is om bij de ramen te komen dus hebben we hiervoor geen standaard prijs. We vragen daarom om duidelijke foto’s bij te voegen. De prijs ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres.

Alle ramen aan de buitenzijde van de woning worden gewassen. Soms wil er hier en daar nog wel een keer wat lekken. Op het moment dat de ramen van de bovenverdieping gewassen worden, bestaat de kans dat er wat sop op de ramen van de benedenverdieping lekt. Als er sop op de ramen van de benedenverdieping zit, zal dit ook schoongemaakt moeten worden. Het is dus niet mogelijk om alleen de bovenverdieping te laten wassen. Wij wassen zowel de ramen van de boven als benedenverdieping.

Wij proberen bij de meeste weersomstandigheden gewoon de ramen te wassen. Het kan voorkomen dat er erg hard vriest, waait of regent waardoor wij niet veilig kunnen werken met een ladder. In dat geval nemen wij contact met je op voor het plannen van een nieuwe afspraak.

Heb je vragen? Bel ons op 053 – 434 04 04.

Glazenwasser-Online is een onderdeel van de Haverkamp Groep. Haverkamp zorgt al sinds 1973 voor schone ramen in Enschede (waar het ook gevestigd is) en tot ver daarom heen. Klanten van Haverkamp zijn zowel particulieren als bedrijven, stichtingen, woningcorporaties of VvE’s; eigenlijk iedereen dus. Met eigen hoogwerkers en klimmateriaal kan vrijwel ieder complex gewassen worden.

Haverkamp Groep heeft gekozen voor deze webshop om het bestellen van uw glazenwasser 24/7 een stuk gemakkelijker te maken. Het daadwerkelijk wassen en de kwaliteit is niet veranderd, maar anno 2020 wil je toch wel een glazenwasser laten komen wanneer het jou uitkomt?!

Tegenwoordig kun je alles online bestellen. Dus waarom ook niet jouw glazenwasser? De grootste voordelen;
– glazenwasser komt wanneer het jou uitkomt;
– geen gedoe met betalingen achteraf;
– binnen 24 uur je ramen schoon;
– op ieder moment te bestellen.

Bestellen kan door adres en contactgegevens in te vullen. Verder vragen we je wanneer het jou het beste uitkomt dat we langskomen en welk dagdeel jouw voorkeur heeft (’s morgens of ’s middags). Daarna kun je extra opties toevoegen zoals ‘dakgoten reinigen’ of ‘kozijnen schoonmaken’. Vervolgens kun je online betalen. Je krijgt een bevestiging via mail en je ziet ons op het afgesproken moment verschijnen.

Let op! Er is geen mogelijkheid om contant te betalen. De bestelling moet betaald zijn via iDeal om je geplande afspraak definitief te maken.

Direct bestellen kan hier!

Wij werken in het postcode gebied van Enschede, Hengelo, Haaksbergen, Borne, Delden en Almelo.

Woon je vlakbij, maar val je net buiten dit gebied? Neem dan gerust contact met ons op voor de mogelijkheden. Bel ons op 053 – 434 04 04.

Tussenwoning

Een tussenwoning is een (rijtjes) woning die aan voor en achterkant gewassen moeten worden. Ook in het geval van een hoekwoning waar geen ramen aan de zijkant zitten kun je kiezen voor de optie tussenwoning.

Hoekwoning

Een hoekwoning is een woning die aan 3 zijdes gewassen moet worden. 2 onder 1 kap woningen vallen vaak ook onder de categorie hoekwoning.

Vrijstaande woning

Een vrijstaande woning is een woning waar alle zijdes rondom van gewassen moeten worden.

Twijfel je over het type huis wat je hebt? Via de pagina Ander type woning kan je het contactformulier invullen. Wij gaan aan de hand van de hand van deze gegevens een prijs voor je bepalen. Het toevoegen van foto’s helpt ons hier ontzettend bij!

In principe proberen wij alle ramen aan de buitenkant van jouw woning te wassen. Het kan voorkomen dat er een raam op hoogte is waar wij met een ladder niet bij kunnen. In de meeste gevallen kunnen alle ramen gewassen worden. De ramen van een eventuele schuur of serre zitten niet inbegrepen bij de introductieprijs. Wil je dat we de schuur of serre mee wassen? Neem even contact op met 053-434 04 04.

Aangezien je direct met iDeal kan betalen, hoef je niet per se thuis te blijven.

Het is wel handig dat je thuis bent wanneer de glazenwasser komt om eventueel toegang tot de achterkant van de woning te verlenen. Mocht je toch niet thuis kunnen zijn? Laat dit dan aan ons weten en zorg dan dat de poort/toegang open is en er geen waakhond los loopt.

Vaak kun je de glazenwasser al online bestellen voor de volgende werkdag. Heb je een spoed opdracht? Bel ons dan even, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen. 053- 434 0404.

Wij maken gebruiken van dagdelen. ’s Morgens tussen 08.00 en 12.30 uur of ’s middags tussen 13.00 uur en 17.00 uur. Aan de hand van de binnengekomen bestellingen wordt een route gemaakt. Wil je per se op een bepaald tijdstip de glazenwasser hebben? Dan plannen we je in buiten de standaard route om. Hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn; deze kosten zijn afhankelijk van jouw locatie. Je kunt je wensen doorgeven via 053-434 04 04.

Wij maken de planning/route een dag van tevoren. Wil je graag je afspraak verplaatsen, laat dit dan zo snel mogelijk weten via 053 – 434 04 04. Dan kunnen wij gaan kijken wanneer we op een ander moment bij je kunnen komen.

Wil je liever thuis zijn als de glazenwasser komt zodat je zeker weet dat het (goed) gedaan wordt? Je kunt dan zelf een glazenwasser boeken op een dag dat het voor jou het beste uitkomt. Dit kan ‘s morgens tussen 08.00 en 12.00 uur of ’s middags tussen 13.00 uur en 17.00 uur zijn. Heb je een spoed opdracht? Bel je ons dan even, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen. 053- 434 04 04.

Je betaalt via iDeal voor het aantal beurten dat je gedaan wilt hebben. Je kunt dus vier keer per jaar vooruit betalen of gewoon per beurt.

In verband met werkveiligheid zijn er bepaalde regels voor het werken met een ladder. Kan onze collega erbij zonder van de ladder af te stappen? Dan kan de dakkapel meegewassen worden. Moet hij van de ladder afstappen? Dan is het in strijd met de Arbo- wetgeving. We kunnen je ramen wellicht wel op een andere wijze wassen (bijvoorbeeld met onze tuckerpole). Dit materiaal hebben we echter niet standaard bij ons.

Mocht je twijfelen of juist zeker weten dat de dakkapel niet gewassen kan worden met een ladder? Door het formulier Extra optie dakkapel wassen in te vullen en foto’s bij te voegen, kunnen wij dit voor jou bepalen!

Geen probleem, we kunnen werkzaamheden vaak op korte termijn nog combineren. Bel/chat/mail ons door welke woningen er nog meer gewassen moeten worden, dan gaan we dat regelen. We kunnen een betaallink verzenden via mail/chat en zo nog last- minute een buurman of buurvrouw toevoegen.

Willen jullie samen bestellen? Dan is het handigst telefonisch; spreken we alles door en plannen we het direct in.

Ja, wanneer je een bestelling plaatst via onze bestelmodule.

Geen zin in? Je kan dan het formulier Extra optie glasbewassing binnenzijde invullen. Met behulp van deze gegevens bepalen wij een prijs. Dit is lastiger werken omdat het moeilijker is om bij de ramen te komen dus hebben we hiervoor geen standaard prijs. We vragen daarom om duidelijke foto’s bij te voegen. De prijs ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres.

Alle ramen aan de buitenzijde van de woning worden gewassen. Soms wil er hier en daar nog wel een keer wat lekken. Op het moment dat de ramen van de bovenverdieping gewassen worden, bestaat de kans dat er wat sop op de ramen van de benedenverdieping lekt. Als er sop op de ramen van de benedenverdieping zit, zal dit ook schoongemaakt moeten worden. Het is dus niet mogelijk om alleen de bovenverdieping te laten wassen. Wij wassen zowel de ramen van de boven als benedenverdieping.

Wij proberen bij de meeste weersomstandigheden gewoon de ramen te wassen. Het kan voorkomen dat er erg hard vriest, waait of regent waardoor wij niet veilig kunnen werken met een ladder. In dat geval nemen wij contact met je op voor het plannen van een nieuwe afspraak.

Heb je vragen? Bel ons op 053 – 434 04 04.

Glazenwasser-Online is een onderdeel van de Haverkamp Groep. Haverkamp zorgt al sinds 1973 voor schone ramen in Enschede (waar het ook gevestigd is) en tot ver daarom heen. Klanten van Haverkamp zijn zowel particulieren als bedrijven, stichtingen, woningcorporaties of VvE’s; eigenlijk iedereen dus. Met eigen hoogwerkers en klimmateriaal kan vrijwel ieder complex gewassen worden.

Haverkamp Groep heeft gekozen voor deze webshop om het bestellen van uw glazenwasser 24/7 een stuk gemakkelijker te maken. Het daadwerkelijk wassen en de kwaliteit is niet veranderd, maar anno 2020 wil je toch wel een glazenwasser laten komen wanneer het jou uitkomt?!

Tegenwoordig kun je alles online bestellen. Dus waarom ook niet jouw glazenwasser? De grootste voordelen;
– glazenwasser komt wanneer het jou uitkomt;
– geen gedoe met betalingen achteraf;
– binnen 24 uur je ramen schoon;
– op ieder moment te bestellen.

Bestellen kan door adres en contactgegevens in te vullen. Verder vragen we je wanneer het jou het beste uitkomt dat we langskomen en welk dagdeel jouw voorkeur heeft (’s morgens of ’s middags). Daarna kun je extra opties toevoegen zoals ‘dakgoten reinigen’ of ‘kozijnen schoonmaken’. Vervolgens kun je online betalen. Je krijgt een bevestiging via mail en je ziet ons op het afgesproken moment verschijnen.

Let op! Er is geen mogelijkheid om contant te betalen. De bestelling moet betaald zijn via iDeal om je geplande afspraak definitief te maken.

Direct bestellen kan hier!

Wij werken in het postcode gebied van Enschede, Hengelo, Haaksbergen, Borne, Delden en Almelo.

Woon je vlakbij, maar val je net buiten dit gebied? Neem dan gerust contact met ons op voor de mogelijkheden. Bel ons op 053 – 434 04 04.

Tussenwoning

Een tussenwoning is een (rijtjes) woning die aan voor en achterkant gewassen moeten worden. Ook in het geval van een hoekwoning waar geen ramen aan de zijkant zitten kun je kiezen voor de optie tussenwoning.

Hoekwoning

Een hoekwoning is een woning die aan 3 zijdes gewassen moet worden. 2 onder 1 kap woningen vallen vaak ook onder de categorie hoekwoning.

Vrijstaande woning

Een vrijstaande woning is een woning waar alle zijdes rondom van gewassen moeten worden.

Twijfel je over het type huis wat je hebt? Via de pagina Ander type woning kan je het contactformulier invullen. Wij gaan aan de hand van de hand van deze gegevens een prijs voor je bepalen. Het toevoegen van foto’s helpt ons hier ontzettend bij!

In principe proberen wij alle ramen aan de buitenkant van jouw woning te wassen. Het kan voorkomen dat er een raam op hoogte is waar wij met een ladder niet bij kunnen. In de meeste gevallen kunnen alle ramen gewassen worden. De ramen van een eventuele schuur of serre zitten niet inbegrepen bij de introductieprijs. Wil je dat we de schuur of serre mee wassen? Neem even contact op met 053-434 04 04.

Aangezien je direct met iDeal kan betalen, hoef je niet per se thuis te blijven.

Het is wel handig dat je thuis bent wanneer de glazenwasser komt om eventueel toegang tot de achterkant van de woning te verlenen. Mocht je toch niet thuis kunnen zijn? Laat dit dan aan ons weten en zorg dan dat de poort/toegang open is en er geen waakhond los loopt.

Vaak kun je de glazenwasser al online bestellen voor de volgende werkdag. Heb je een spoed opdracht? Bel ons dan even, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen. 053- 434 0404.

Wij maken gebruiken van dagdelen. ’s Morgens tussen 08.00 en 12.30 uur of ’s middags tussen 13.00 uur en 17.00 uur. Aan de hand van de binnengekomen bestellingen wordt een route gemaakt. Wil je per se op een bepaald tijdstip de glazenwasser hebben? Dan plannen we je in buiten de standaard route om. Hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn; deze kosten zijn afhankelijk van jouw locatie. Je kunt je wensen doorgeven via 053-434 04 04.

Wij maken de planning/route een dag van tevoren. Wil je graag je afspraak verplaatsen, laat dit dan zo snel mogelijk weten via 053 – 434 04 04. Dan kunnen wij gaan kijken wanneer we op een ander moment bij je kunnen komen.

Wil je liever thuis zijn als de glazenwasser komt zodat je zeker weet dat het (goed) gedaan wordt? Je kunt dan zelf een glazenwasser boeken op een dag dat het voor jou het beste uitkomt. Dit kan ‘s morgens tussen 08.00 en 12.00 uur of ’s middags tussen 13.00 uur en 17.00 uur zijn. Heb je een spoed opdracht? Bel je ons dan even, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen. 053- 434 04 04.

Je betaalt via iDeal voor het aantal beurten dat je gedaan wilt hebben. Je kunt dus vier keer per jaar vooruit betalen of gewoon per beurt.

In verband met werkveiligheid zijn er bepaalde regels voor het werken met een ladder. Kan onze collega erbij zonder van de ladder af te stappen? Dan kan de dakkapel meegewassen worden. Moet hij van de ladder afstappen? Dan is het in strijd met de Arbo- wetgeving. We kunnen je ramen wellicht wel op een andere wijze wassen (bijvoorbeeld met onze tuckerpole). Dit materiaal hebben we echter niet standaard bij ons.

Mocht je twijfelen of juist zeker weten dat de dakkapel niet gewassen kan worden met een ladder? Door het formulier Extra optie dakkapel wassen in te vullen en foto’s bij te voegen, kunnen wij dit voor jou bepalen!

Geen probleem, we kunnen werkzaamheden vaak op korte termijn nog combineren. Bel/chat/mail ons door welke woningen er nog meer gewassen moeten worden, dan gaan we dat regelen. We kunnen een betaallink verzenden via mail/chat en zo nog last- minute een buurman of buurvrouw toevoegen.

Willen jullie samen bestellen? Dan is het handigst telefonisch; spreken we alles door en plannen we het direct in.

Ja, wanneer je een bestelling plaatst via onze bestelmodule.

Geen zin in? Je kan dan het formulier Extra optie glasbewassing binnenzijde invullen. Met behulp van deze gegevens bepalen wij een prijs. Dit is lastiger werken omdat het moeilijker is om bij de ramen te komen dus hebben we hiervoor geen standaard prijs. We vragen daarom om duidelijke foto’s bij te voegen. De prijs ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres.

Alle ramen aan de buitenzijde van de woning worden gewassen. Soms wil er hier en daar nog wel een keer wat lekken. Op het moment dat de ramen van de bovenverdieping gewassen worden, bestaat de kans dat er wat sop op de ramen van de benedenverdieping lekt. Als er sop op de ramen van de benedenverdieping zit, zal dit ook schoongemaakt moeten worden. Het is dus niet mogelijk om alleen de bovenverdieping te laten wassen. Wij wassen zowel de ramen van de boven als benedenverdieping.

Wij proberen bij de meeste weersomstandigheden gewoon de ramen te wassen. Het kan voorkomen dat er erg hard vriest, waait of regent waardoor wij niet veilig kunnen werken met een ladder. In dat geval nemen wij contact met je op voor het plannen van een nieuwe afspraak.

Heb je vragen? Bel ons op 053 – 434 04 04.